בית / הורים מספרים / עזים בקדושה – מי אתם בעצם ומה אתם רוצים?

עזים בקדושה – מי אתם בעצם ומה אתם רוצים?

"טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים"

והכי טוב זה ששניהם באים ביחד.

להלן סרטון על מי אנחנו, מה אנחנו רוצים ואיפה אתם בתמונה:

צפיה נעימה.

ראה גם

סיכום שבועי עזים בשובבי"ם – פרשת וארא

סיכום שבועי עזים בשובבי"ם  פרשת וארא השבוע התחיל (כ' טבת) עם כנס גדול במכינת עוצם …

28 ת.אחרונות

  1. אני מישיבת דגל ירושלים אני רוצה לחלק מדבקות על עזים בקדושה לטלפון אני מאוד אשמח לקבל אתם יכולים לחזור אלי [מספר שמור במערכת] אתם עושים מצווה גדולה כל הכבוד לכם בעזה תצליחו חזק וברוך

    • עזים בקדושה

      שלום עילי, אחראי איזור ירושלים יצור איתך קשר ב"ה.תודה על התגובה, מחזק!

  2. איך מקבלים מדבקות בהרצליה?
    יישר כח

    • עזים בקדושה

      רוית, יש לנו נציגים אחראיים פרוסים בכל הארץ, אשלח לך פרטי האיש קשר שלנו למייל שנמצא בהרצליה שישמח לתת לך מדבקות וחומרים נוספים.

  3. מעוניינת לקבל פרטי איש קשר באלעד

  4. אביה אסבן

    אהלן טובי!
    זה אביה מעזים בקדושה.
    המערכת שאנחנו עובדים איתה לרוב היא אפליקציית נטספארק. אפשר להתקין אותה כמעט על כל מכשירי האנדרואיד (מלבד שיומי) ולפעמים היא עובדת גם על אייפון.
    אני אעביר את הפניה שלך הלאה. (בקשר לרימון ברמה הגבוהה ובקשר ל"צרו קשר")
    בכל מקרה מוזמן ליצור קשר (בהודעה) עם מוקד ההתקנות שלנו והם יעזרו לך להתקין סינון (180 שח לשנה)
    0559793330 – מוקד התקנות בסמס
    במייל: moked.azim@gmail.com

  5. אהלן טובי!
    זה אביה מעזים בקדושה.
    המערכת שאנחנו עובדים איתה לרוב היא אפליקציית נטספארק. אפשר להתקין אותה כמעט על כל מכשירי האנדרואיד (מלבד שיומי) ולפעמים היא עובדת גם על אייפון.
    אני אעביר את הפניה שלך הלאה. (בקשר לרימון ברמה הגבוהה ובקשר ל"צרו קשר")
    בכל מקרה מוזמן ליצור קשר (בהודעה) עם מוקד ההתקנות שלנו והם יעזרו לך להתקין סינון (180 שח לשנה)
    0559793330 – מוקד התקנות בסמס
    במייל: moked.azim@gmail.com

    • יש סיכוי שבזמן הקרוב יוכלו להתקין נטספארק גם על טלפונים מסוג שיומי?

      • עזים בקדושה

        גם היום אפשר להתקין על מכשירי שיומי. ראה מדריכים באתר של נטספארק

  6. שלום שמעתי על הארגון הזה ושמחתי לדעת שיש אנשים שלא מוותרים על האמת שלהם והולכים אתה עד הסוף, אז דבר ראשון ישר כח גדול על כל העשייה וההירתמות למען האמירה הגדולה והחשובה הזאת!
    כפי שכבר ציינתי קוראים לי הילה ואני לומדת באולפנית עכו- ממש ממש חשוב לי להעלות את המודעות על הסמארטפונים והמשמעות העצומה שבחסימה גם באולפנית שלי! שמעתי שיש איזשהו ערב כזה שנקרא ערב שיא שבו אתם עומדים עם עמדות התקנה אחרי השיחה… אשמח לקחת חלק ולהבין קצת יותר איך העניין הזה עובד תודה רבה חזקו ואמצו הילה.

    • עזים בקדושה

      שלום הילה – שלחת לנו מייל בפעם הקודמת אך לא ציינת מספר טלפון שנוכל לחזור אליך. אנא שלחי שנית בטופס צור קשר.

  7. מה עם פתרון לשיומי.
    הורדתי את האפליקציה אבל היא נופלת כל הזמן וכן בכל כיבוי של המכשיר האפליקציה מפסיקה לעבוד
    כשאני פונה אליהם הם שולחים הודעה לקונית שצריך לפעול לפי ההוראות שמופיעות באתר שלהם אבל זה בדיוק מה שעשיתי

    • עזים בקדושה

      אתה יכול להעביר את המנוי שלך לניהול תחת עזים בקדושה,שלח הודעה למספר שמופיע בעמוד צור קשר ואז תהיה לך גישה לתמיכה דרך הווצאפ שם תוכל לקבל מענה אישי יותר

  8. למה לא לקנות פשוט מכשיר כשר? יותר זול ויותר כשר ויותר עז בקדושה.

  9. שלו יש מצב שיש קריסה בנטספארק??????

  10. פרסום על תקלה משביתה רוחבית בנטספארק:
    https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=18648373&p=181464112#post181464112

    שלום לכל חברי עזים בקדושה,
    להלן מידע על תקלה באפליקציית נטספארק.

    עד כמה שיודע כרגע,
    ממוצ"ש הנ"ל (13/01/2018 – כ"ו בטבת תשע"ח), ישנה תקלה רוחבית שלא דווחה ע"י חברת נטספארק ללקוחות.

    התקלה גורמת לכך שתכונת האינטרנט (לא הדפדפן) במכשיר נחסמת, ואין אפשרות להתחבר לאינטרנט גם לאחר חיבור לרשתות WIFI.
    כמו כן, בחלק המהמכשירים האפליקצייה משתלטת על גבי כל מסך המכשיר, ואינה מאפשרת שימוש כלשהוא בו, ולמעשה משביתה את בעליו משימוש כלשהוא במכשיר, שרכש במיטב כספו.

    בנוסף,
    חברת נטספארק אינה פרסמה מספר טלפון ליצירת קשר, ואין תגובה כלשהיא מכתובת הדוא"ל של צוות התמיכה.
    חשוב לציין, שגם אתר האינטרנט של החברה אינו זמין.

    אנא שתפו והעלו תמונות של התקלה אצלכם במידה ואתם משתמשים באפליקצייה,
    בכדי שיהיה תיעוד לתקלה.

    מתארגנת תביעה ייצוגית כלפי החברה,
    כל מי שלקוח החברה ונפגע מהתקלה, אנא צרו עימי קשר בפרטי כולל תיעוד של התקלה במכשירכם.

    מתארגנת תביעה ייצוגית כלפי החברה.

  11. חברים, לא צריך להיות קיצוניים.
    נטספארק ועזים בקדושה עושים עבודת קודש.
    לכל אתר יש תקלות לפעמים. אני בטוח שעד מחר בבוקר ע"ה יתקנו את התקלה.
    יכול להיות שיש אנשים שנלחמים בנטספארק כי הם לא רוצים שיהיה סינון.
    אנחנו צריכים להיות בצד של נטספארק, ולא לדבר על תביעות וכאלה דברים!
    הם בסך הכל עושים עבודה טובה בדרך כלל. בואו נחשוב איך להוסיף טוב.
    זה רק כמה שעות.

  12. שבוע טוב,

    למה קיצוניים?

    מכיוון ששלימנו על תמורה מסויימת, ולא קיבלנו אותה?!

    אני מסכים ומחזק כל מפעל קדוש לסינון היצר הרע בדור הזה,
    ששמו סמארטפון ואינטרנט.
    אם לא הייתי נצרך לכלי הטמא הזה, לא הייתי מגיב פה.

    אבל צריך גם פרופורציות בחיים,
    מדובר בחברה למטרות רווח, עם אלפי לקוחות (סלקום המסלול הירוק, עזים בקדושה, וכו')
    שלהם היא משווקת את מוצר הסינון.

    יש כאן אנשים יקרים,
    כמוך וכמוני ששילמו ממיטב כספם לתמורה מסויימת,
    חלק אפילו משלמים מאות שקלים בשנה לסינון נוסף גם לבני המשפחה.

    מה בדיוק תאמר לכל אותם, שהטלפון שלהם כרגע מושבת עקב התקלה?

    אין לי שום כוונה לפגוע ח"ו,
    אבל אני אישית גם נפגעתי מהתקלה הנ"ל, עד כדי כך שאני לא יכול להשתמש בכלל במכשיר!.

    אין שום הצדקה לכך שנטספרק השביתו לי מכשיר שעלה מאות אלפי שקלים.

    אולי כדאי שהם יתחילו לחשוב כיצד לעשות טוב ללקוחות היקרים שלהם,
    ששילמו ממיטב כספם.

    שבוע טוב,
    ואני מתנצל שוב אם ח"ו פגעתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *